Cestování|Dva znaky|Finance|Generické|Komunikace|Obchod|Služby
Luxusní domény    >    
Dva znaky

Dva znaky - domény na prodej

Luxusní domény na prodej v oboru dva znaky. Využijte snadno zapamatovatelný název doménového jména a soustřeďte se plně na rozvoj svého podnikání. Originální luxusní doména úspěšně nastartuje váš byznys.

N9

N9.cz

Dvouznaková doména n9.cz pro mnohostranné využití je nyní na prodej.

Velmi snadno zapamatovatelný název
Mnohostranné využití
Rychlý a bezpečný prodej domény

8 500 Kč

Detail

Luxusní domény na prodej - obor dva znaky

Luxusní domény na prodej v kategorii dva znaky jsou aktuálně dostupná prémiová doménová jména na webu LuxusniDomeny.cz v oboru dva znaky. Luxusnost domény je ovlivněna kombinací více faktorů jako je délka domény, její stáří, pomlčka v doméně, Brand, zapamatovatelnost, TLD a další faktory s různou váhou. Typicky mají luxusní prémiové domény vyšší cenu než standardní domény. Vyšší cena luxusní domény zvyšuje hodnotu firmy nebo obecně webu, který na luxusní doméně běží.

Délka domény

Délka doménového jména je klíčová vlastnost domény. Zjednodušeně platí, že čím kratší název, tím vyšší hodnota domény.

Stáří domény

Stáří domény je velice důležitý faktor při výběru domény, protože vyhledávače přikládají starým doménám větší důležitost.

Brand – značka

Dalším parametrem hodnoty doménového jména v kategorii dva znaky je obsahující název, brand či název firmy. Pokud doména obsahuje pouze název, brand nebo jméno firmy bez dalších znaků, pomlček a číslic, můžeme ji řadit k luxusním doménám.

Zapamatovatelnost

Je klíčovým parametrem pro luxusní doménu nejen v oboru dva znaky a úzce souvisí s délkou doménového jména. Těžko se budou zapamatovávat (ale i psát) domény se desítkami znaků. Oproti tomu krátký a výstižný název nabízí přesný opak. Ideální je pak také spojení domény s nějakou emocí, pocitem nebo třeba i chutí – viz kiwi.com.

TLD

Koncovka je nedílnou součástí domény. Pro český trh má největší hodnotu národní .cz doména. Dále se dá uvažovat ještě o .eu a .com doméně. V případě zaměření na Česko a doménová jména v oboru dva znaky nedává většinou smysl zkoušet další alternativy, až na velmi speciální případy.